Konumlandırma, markanın zihinde neyi sahiplendiğini ve o markanın ne olup ne olmadığını temsil eder. Kısacası markanızı nasıl konumlandırdığınız, onun tüketicinin gözündeki ifade şeklini belirler. Haliyle markanın her bir öğesi için başlangıç noktası, her bir öğesinin uyumlu olması gereken ana strateji ve her bir öğesinin zihinde oluşturduğu sonuçtur.
Prof. Dr. Ali Atıf BİR tarafından tasarlanan Marka Konumlandırma Stratejileri Sertifika Programı’nın temel amacı, markanız için sağlam temeller atmanızı sağlayacak stratejileri öğretmek; tüm şirket/marka yönetimini etkileyecek ve sizin için çalışacak marka kimlikleri ve öğelerini oluşturup bunları sürdürülebilir hale getirmenizi sağlamaktır.
Marka Konumlandırma Stratejileri Sertifika Programı hakkında detaylı bilgi almak ve eğitime katılmak için "Başvuru Formu"nu doldurarak bizimle iletişime geçebilirsiniz.